Bedankt :) - Reisverslag uit Jakarta Pusat, Indonesië van Jacob Nugteren - WaarBenJij.nu Bedankt :) - Reisverslag uit Jakarta Pusat, Indonesië van Jacob Nugteren - WaarBenJij.nu

Bedankt :)

Door: jacobnugteren

Blijf op de hoogte en volg Jacob

14 April 2012 | Indonesië, Jakarta Pusat

Huh twee verslagen op één dag? Dubbele post? Nee, het zijn twee verschillende dingen. Ik wou nog graag iedereen bedanken voor de reacties die ik tot nu toe heb gehad. Ik weet nooit of en hoe ik op iemands reactie moet reageren, dus leek het me handig om daar ook een berichtje aan te wijden. Geen idee of iedereen het zal lezen, maar ik wou wel op een aantal mensen reageren.

Paps en Mams: Genoeg berichtjes van jullie gehad. Niet alleen via mijn blog. Dat geeft mij het gevoel dat jullie me echt steunen en er voor mij zijn! Ontzettend bedankt!

Johan en Petra: Journilastiek? Pfff, ik schrijf het niet eens goed! Ik ben eigenlijk zelf hele andere plannen aan het bekokstoven! Maar die houd ik op het moment nog lekker voor mezelf aangezien niks zeker is en ik bij de dag leef.
Ik dacht dat het berichtje van mijn broer Johan was, maar dat was niet zo. Heb eigenlijk geen idee wie het wel is. Veel succes de komende weken! En knuffel aan mijn nichtje en (straks) aan mijn neefje. Laat hem maar alvast een foto zien zodat hij alvast een beetje aan mij kan wennen (daar hoort een goede imitatie bij)! En bedankt voor de berichtjes.

Marta en Erik: Ik heb jullie denk ik het meest gesproken op skype. Maar ook jullie hebben een aantal berichtjes achter gelaten, dank daarvoor!

Judith: Als ik het goed heb ben jij meestal een van de eerste en reageer je bijna altijd! Top! Bedankt voor je berichtjes!

Pieter en Margreet: Foto’s, daar schiet het misschien nog een beetje te kort aan. Meeste foto’s zijn werk gerelateerd van bomen en nesten. Dat is het belangrijkste. Gelukkig zijn er ook al wel enige mooie foto’s gemaakt van de omgeving hier, die jullie ook zeker te zien krijgen! Het voetbalseizoen zit erop en jullie hebben het uitstekend zonder mij gedaan! Ben trots! Bedankt voor jullie berichtjes!

Willie en Joel: Ik ga ervan uit dat hansie hansie een berichtje van Joel was. Toepasselijk is overigens de foto van hansie hansie die zijn shirtje gooide. Heb de tweede keer moeten missen, maar gelukkig kan alles tegenwoordig op internet terug gekeken worden.

Egbert: Inmiddels ben ik goed gewend aan het eten en geniet er volop van! Neemt niet weg dat ik jouw maaltijden moet missen! Het uigaansleven, geen idee hoe dat er hier uitziet. Misschien is er wat in het centrum te vinden maar dat is hier nog een stuk vandaan. Lokale marktzicht ben ik nog niet tegengekomen. Bedankt voor de reactie en de brief die ik vooraf van mijn reis meegekregen heb!

Klasgenoten: Ik vind het mooi dat ondanks dat we nu over de wereld verspreid zijn, nog steeds veel op de hoogte van elkaar zijn! Toch bijzonder. En ik geniet ook van jullie avonturen! Mooi is het ook om de verschillende ervaringen uit te wisselen. Bedankt, vooral Qiwi en Marloes, Darell, Niels en Björn. Björn ik heb geen idee of je een blig bij houd, als dat het geval is moet je het me even laten weten. Groeten aan de Filipijnen, Maleisië, Costa Rica, Australië, Brazilië, Colombia, Zuid-Afrika, België en Nederland. Niels ik hoop echt van harte dat je binnenkort kan vertrekken! En ja, ik weet de taxi rit nog in Portugal. Wat is het met taxichauffeurs en haast?

Baudewijn: Leuk een berichtje van jou te lezen. Je bent nu aan het afstuderen? In elk geval heb jij ook al de nodige ervaringen opgedaan in het buitenland en weet je al een beetje wat hoe het is om zelf op pad te gaan. Leuk om wat van je te horen!

Vicky: Mooi om ook jouw verhalen te lezen. Mooi dat je zomaar naar Australië vertrokken bent. Mijn stage maakt het verplicht om te gaan, maar jij hebt het volledig uit jezelf gedaan! Bedankt voor je reacties en veel plezier nog.

Roel: Ik spreek je vaak genoeg, maar waar is jouw blog?? Westers Noorwegen is ook een mooi land en jouw verhaal! Olaf stelde voor om een keer te skypen, dus dan zie ik je misschien dan! Leuk om een reactie van je gehad te hebben!

Gerbert: Twee woorden!! TIGHT LINES!! :)

Sietse: Leuk om ook zo af en toe nog eens wat van je te horen. Je bent me dus nog niet vergeten. Hoop dat je de rust een beetje uit kunt houden in Oosterbeek. Maar je zult je ongetwijfeld wel redden! Het eiland was overigens erg mooi, maar de meeste eilanden schijnen wel erg toeristisch te zijn. Maar het beeld van tropische eilanden, daar is geen photoshop voor nodig! Bedankt voor je reacties, ik zie je in september weer!

Patrick: Ik weet nog dat je een hoop verslagen te lezen heb, en ik hou je zo nog wel even bezig (waarschijnlijk ook van je werk)! Ik zie uit naar je mail, geen idee welke het is, maar je zult vast wel wat klaar hebben staan! Bedankt voor je reactie!

Marg: Ook jij bedankt voor de reactie! Leuk om wat te horen!

Tante Rita: Hartelijk dank voor uw reactie, is leuk om wat van u te horen.
Maartje: Bedankt voor je berichtje! Veel plezier met jullie nieuwe huis in Ede, mooie locatie!

Ome Jacob: Ben erg blij met het bericht uit Maastricht. De Orangutan lijkt inderdaad een aureooltje te hebben, was mij eerst niet opgevallen, maar moest er hard om lachen. Gelukkig zal er voor mij een weg vrij worden gemaakt in het regenwoud, er gaan een aantal mensen mij voor!

Sil: Goed om ook van jou gehoord te hebben, spreek je te weinig! Kom nog wel een keertje langs bij Artis. Kan ik jou, Niels en Ivar ook weer eens lastigvallen!

Overige: overig betekent niet minder bijzonder. Misschien juist wel MEER bijzonder. Want er zijn een aantal mensen van wie ik eigenlijk geen berichtje verwacht hadden en die toch mijn verhalen lezen en gereageerd hebben. Daar ben ik erg blij mee. Daarom wil ik ook Gerrie Koster, Herman, Gerda en Tijmen, en Alrik ontzettend bedanken. Erg leuk dat ook jullie gereageerd hebben!

Pfff dat was meer werk dan ik verwacht had, en ik hoop echt dat ik niemand vergeten ben…. Als dat wel het geval is, stuur even een berichtje! Het is in elk geval al laat hier, dus neem het me niet kwalijk. In elk geval iedereen bedankt voor alle reacties die jullie gestuurd hebben, ik geniet er elke keer van en ben blij dat de verhalen nog interessant genoeg zijn! Blijf vooral reageren :)

  • 14 April 2012 - 17:57

    Willie:

    Oeps.. laat ik nu dan maar gauw eens op je blog reageren, want dat heb ik nog geen 1 keer gedaan. Maar ik heb je natuurlijk al wel bestookt met mail, dus dat is ook goed toch?:P
    Succes de komende weken! Hier zal het allemaal wel goed komen, want wij hebben tenminste gewoon een wc met wc-papier. :D

  • 14 April 2012 - 18:01

    Judith:

    Graag gedaan:)

  • 14 April 2012 - 18:40

    Vincent L:

    Je kunt zo journalistiek komen doen Jacob. Succes daaro!

    groeten van je neef Vincent

  • 14 April 2012 - 19:00

    Balk Wim:

    Er leuke geslagen. Ik die erop er als je terug bent een aantal indogerechten gaat klaarmaken. Ik wens je veel goede toe bij je volgende reis komende week. Ik ou er best bij willen zijn. Lijkt me erg gaaf. Maar ik zie uit naar je verslagen! Veel plezier en doe je best met de taalstudie!! Groeten, Bapak Wim.

  • 14 April 2012 - 20:34

    Bapak Wim:

    Oeps wat een fouten in mijn reactie, maar dat komt door de correcties van mijn iPhone. Maar ik bedoel dat ik erop reken dat jij een paar indogerechten gaat maken en de rest vertel wel via de mail. Groeten, Bapak Wim.

  • 15 April 2012 - 14:37

    Petra:

    He Sjaak. Heel veel plezier in de bush bush. Ik hoop dat je veel gaat leren en veel informatie kan verzamelen voor je onderzoek. Ik zal foto's van jou laten zien aan je nieuwe neefje, als hij er is. Zodra hij er is, sturen we je een mail. Heel misschien dat je 'm dan eerder kan bewonderen dan over 5 weken.
    Liefs Petra

  • 16 April 2012 - 09:45

    Vicky:

    Aaw :) jij ook bedankt voor je reacties! Nogmaals veel succes en plezier de komende weken! En ik kijk uit naar je volgende verhaal!

  • 16 April 2012 - 18:18

    Qiwi:

    Bedankt voor je reactie,
    ik geniet steeds van je verhalen, het is leuk om te zien dat er best wat vergelijkbare situaties zijn in Maleisie en Indonesie. Bij jou misschien wat extremer af en toe:p
    Als we thuis zijn gaan we een avondje fotoalbums vergelijken! Groetjes, Qiwi

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jacob

Actief sinds 02 Feb. 2012
Verslag gelezen: 293
Totaal aantal bezoekers 16920

Voorgaande reizen:

27 Februari 2012 - 08 Augustus 2012

Stage in Indonesië

Landen bezocht: